اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
157/158

رشد چشمگیر ذخایر نفت خام آمریکا طی هفته گذشته

سایت طلا : اداره اطلاعات انرژی آمریکا در تازه ترین گزارش خود از جهش غیر منتظره ذخایر نفت طی هفته گذشته خبر داده است.

به گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: ذخایر نفت خام در هفته گذشته به طور غیر منتظره ای جهش داشته است و این مساله علی رغم آن بوده که فعالیت های پالایشگاهی یک رکورد ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش ذخایر بنزین آمریکا در هفته گذشته با کاهش همراه بوده است.

فیل فیلین تحلیلگر پرایس فیوچرز در این باره گفت: در شرایطی که در این زمان از سال پالایشگاه ها با 98 درصد ظرفیت خود مشغول به فعالیت هستند، این مساله موجب کاهش ذخایر نفت خام نشده است.

ذخایر نفت خام آمریکا طی هفته منتهی به 10 اوت بیش از 6.8 میلیون بشکه افزایش داشته است. تحلیلگران پیش از این انتظار داشتند که ذخایر نفت خام آمریکا در این مدت با کاهش 2.5 میلیون بشکه ای روبرو شود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا افزود: میزان ذخایر نفت خام در کوشینگ ایالت اوکلاهما بیش از 1.64 میلیون بشکه افزایش داشته است.

خالص واردات نفت خام آمریکا نیز طی هفته گذشته با رشد 1.34 میلیون بشکه در روز روبرو شده است.

ظرفیت پالایشگاه های آمریکا نیز در این مدت با 383 هزار بشکه افزایش به بیش از 17.98 میلیون بشکه در روز رسیده که یک رکورد جدید به شمار می رود.

ظرفیت پالایشگاه های آمریکا با 1.5 درصد افزایش به بیش از 98.1 درصد رسیده که این بالاترین رکورد از 1999 میلادی به شمار می رود.

انتشار این گزارش موجب کاهش فشارها بر قیمت جهانی نفت شده است. پس از انتشار این آمارها قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا با افت 2 دلاری روبرو شده و به 64.85 دلار رسیده است.

این گزارش افزود: میزان ذخایر بنزین آمریکا نیز با افت 740 هزار بشکه ای روبرو شده است. تحلیلگران مسائل انرژی قبلا پیش بینی کرده بودند که ذخایر بنزین آمریکا با افت 583 هزار بشکه ای روبرو شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد