اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
155

اختلاف دیدگاه کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران درباره قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که اکثر سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی می کنند که قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد داشت.

به گزارش کیتکو نیوز ، در شرایطی که اکثر سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در هفته آینده با کاهش روبرو خواهد شد ولی تحلیلگران اقتصادی وال استریت امیدوار به افزایش قیمت این فلز گرانبها هستند.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز این هفته 2411 نفر شرکت کرده اند که 1796 نفر از آنها معادل 74 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آتی روندی نزولی خواهد داشت.

414 نفر دیگر معادل 19 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا با افزایش روبرو می شود و 150 نفر معادل 6 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا بدون تغییر خواهد ماند.

در نظرسنجی این هفته 14 کارشناس اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 8 نفر معادل 57 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد . 5 نفر معادل 36 درصد تاکید کردند قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد داشت و یک نفر معادل 7 درصد نیز اعلام کرد قیمت طلا بدون تغییر خواهد ماند.

در هفته ای که گذشت 67 درصد تحلیلگران اقتصادی وال استریت و 45 درصد سرمایه گذاران مین استریت به افزایش قیمت طلا رای داده بودند ولی قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افت 2.9 درصدی روبرو شده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد