اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تب و تاب معاملات در بازار ارز/ دلالان: قیمت می‌شکند

امروز هم معاملات بازار آزاد ارز برقرار است و صرافی‌ها مشغول خرید و فروش هستند. قیمت تقریبا بدون تغییر باقی مانده و در برخی صرافی‌ها کاهش جزئی رخ داده ولی نرخ در بازار هنوز نشکسته است.

امروز هم بازار آزاد تهران شاهد معاملات زیادی است و در کنار آن دلالان هم با تحرکات بسیار در گوشه و کنار خیابان مشغول خرید و فروش هستند . آنها بیشتر بر روی خریدهای خرد تمرکز کرده اند و البته صرافی‌ها نیز این فضا را به آنها می دهند.

در واقع صرافی‌ها از خریدهای درشت و کلان و حتی خرد بسیار استقبال می‌کنند، اما در موضع فروش، از فروش‌های خرد خودداری می‌کنند؛ بنابراین مردم برای تامین نیازهای خرد خود، مجبورند که به دلال‌ها مراجعه کنند؛ این در حالی است که صرافی ها، در موضع خرید، از هر خریدی استقبال می کنند و حتی اگر مشتری بیست دلار هم داشته باشد، می‌خرند.

در این میان دلالان می‌گویند که قیمت در حال پایین آمدن است و به این بهانه، از خرید ارز با قیمت هم ردیف تابلوی صرافی از مردم خودداری می‌کنند و نرخ‌های بسیار پایین تری می‌گویند، اما در مقابل، برای فروش، نرخ‌هایشان در خوشبینانه ترین حالت هم ردیف صرافی‌ها است.

هم اکنون هر دلار آمریکا برای خرید در صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و برای فروش ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان است. همچنین هر یورو ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید و ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان برای فروش به مردم است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد