اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری مورنبیلد:

سرمایه گذاران نمی توانند از طلا چشم پوشی کنند/بهای طلا کمتر از حد واقعی است

سایت طلا : در حالی که سرمایه گذاران بین المللی در شرایط کنونی تمایل چندانی برای خرید طلا ندارند ولی یک موسسه سرمایه گذاری بر این باور است که طلا آینده کاملا درخشانی خواهد داشت.

به گزارش کیتکو نیوز ، چانتل شیون رئیس بخش تحقیقات موسسه سرمایه گذاری مورنبیلد تاکید کرد: ما احتمال افت بیشتر قیمت طلا در کوتاه مدت را رد نمی کنیم ولی بازار طلا در شرایط کنونی با فشار فروش روبرو است و این روند چندان پایدار نخواهد بود.

بر اساس این گزارش اظهارات شیون در شرایطی است که قیمت جهانی طلا نزدیک به پایین ترین سطح خود در 12 ماه اخیر قرار گرفته است.

وی افزود: فشار فروش موجب شده است تا قیمت جهانی طلا نسبت به آوریل بیش از 10 درصد کاهش پیدا کند. در این مدت افزایش ارزش دلار آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. شاخص ارزش دلار از آوریل تا کنون 6.4 درصد رشد داشته است.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: این احتمال وجود دارد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر جنگ تجاری آمریکا و چین و افزایش ارزش دلار با کاهش بیشتری روبرو شود ولی در بلندمدت ریسک های زیادی اقتصاد آمریکا را تهدید خواهد کرد و این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه پایانی 2018 میلادی به کمتر از 1283 دلار خواهد رسید. این رقم در گزارش قبلی موسسه مورنبیلد 1335 دلار اعلام شده بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد