اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی: 100

سرمایه گذاران منتظر کاهش قیمت طلا تا 1200 دلار هستند

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که سرمایه گذاران بین المللی منتظر کاهش قیمت جهانی طلا تا 1200 دلار هستند تا برای خرید و سرمایه گذاری اقدام کنند.

به گزارش کیتکو نیوز، برخی تحلیلگران اقتصادی معتقدند که احتمال کاهش قیمت طلا تا 1200 دلار در هر اونس طی روزهای آینده وجود دارد. تقویت ارزش دلار و ادامه تنش های تجاری در روابط آمریکا و چین فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش در شرایطی که قیمت طلا نزدیک به پایین ترین سطح خود در یک سال اخیر قرار دارد، سرمایه گذاران منتظر کاهش قیمت تا مرز 1200 دلار هستند.

به نظر می رسد در صورت کاهش قیمت طلا به کمتر از 1200 دلار تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه نیز با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

دیوید مادن تحلیلگر ارشد موسسه سی ام سی مارکتس گفت: گرچه روند نزولی قیمت طلا طی هفته های اخیر ادامه داشته ولی سرمایه گذاران بین المللی منتظر هستند تا قیمت طلا به کف حمایتی خود یعنی 1200 دلار برسد.

وی افزود: اگر سطح حمایتی 1200 دلاری برای هر اونس طلا شکسته شود، قیمت این فلز گرانبها احتمالا تا 1180 دلار کاهش خواهد یافت. تا زمانی که ارزش دلار و شاخص سهام آمریکا با افزایش روبرو شود، امید چندانی به افزایش قیمت طلا وجود ندارد.

گروهی از تحلیلگران معتقدند که حمایت کافی برای جلوگیری از کاهش شدید قیمت طلا در بازارهای بین المللی وجود دارد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد