اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
80

فروش سکه طلا در آمریکا طی ماه جولای افزایش یافت

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی یو اس مینت نشان می دهد که فروش سکه طلا در بازار آمریکا طی ماه جولای با افزایش روبرو شده است.

به گزارش کیتکو نیوز، پس از آنکه بازار سکه طلا و نقره آمریکا از ابتدای سال 2018 تاکنون رونق چندانی نداشت، تازه ترین آمارها نشان می دهد که میزان فروش سکه طلا در بازار این کشور طی ماه جولای افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش افزایش فروش سکه طلا و نقره در آمریکا در شرایطی است که قیمت این دو فلز گرانبها ماه گذشته به پایین ترین سطح در یک سال اخیر رسیدند.

فروش سکه طلا در آمریکا طی ماه جولای به بیش از 35 هزار اونس رسیده که نسبت به ژوئن 42.9 درصد و نسبت به جولای سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

فروش سکه طلا در ماه جولای بالاترین رقم از ابتدای سال 2018 به شمار می رود. از ابتدای امسال تاکنون تنها 155500 اونس سکه طلا در بازار آمریکا فروخته شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد کاهش داشته است.

برخی تحلیلگران بر این باورند که در صورت کاهش بیشتر قیمت جهانی طلا، فروش سکه در بازار آمریکا طی ماه های آینده افزایش خواهد یافت.

تقاضا برای سکه نقره نیز در بازار آمریکا طی ماه جولای به 885 هزار اونس رسیده است که نسبت به ژوئن 103 درصد رشد داشته ولی نسبت به جولای 2017 میلادی با کاهش 61 درصدی ر وبرو شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد