اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
49/50

دورنمای قیمت جهانی طلا و سایر فلزات گرانبها از دیدگاه اینوستینگ

سایت طلا : به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، تقویت ارزش دلار آمریکا همچنان مانع بزرگی برای افزایش قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها به شمار می رود.

به گزارش اینوستینگ، نشست فدرال رزرو آمریکا در حالی قرار است روز چهارشنبه خاتمه یابد که پیش بینی می شود نرخ بهره این کشور طی ماه سپتامبر برای سومین بار در سال 2018 میلادی با افزایش روبرو شود.

بر اساس این گزارش نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا قرار است چهارشنبه اعلام شود. آمارهای مهم اشتغال در ماه جولای آمریکا نیز روز جمعه اعلام خواهد شد.

سرمایه گذاران بین المللی تحولات مربوط به جنگ تجاری در عرصه بین المللی را زیر نظر دارند.

قیمت جهانی طلا در هفته گذشته 0.56 درصد کاهش داشته و از ابتدای امسال تاکنون نیز افت 6.4 درصدی را ثبت کرده است. رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال به بیش از 4.1 درصد رسیده که این رقم بالاترین رکورد از سال 2014 میلادی به شمار می رود.

بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا زمینه لازم برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را آماده کرده است.

روز سه شنبه چین آمارهای مربوط به بخش خدمات و صنعت را منتشر خواهد کرد. نیوزلند آمارهای شاخص اعتماد تجاری و استرالیا آمارهای بخش مسکن را اعلام می کند.

بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره جدید خود را اعلام خواهد کرد . سرمایه گذاران به دقت منتظر انتشار بیانیه نشست بانک مرکزی ژاپن هستند.

منطقه یورو نیز آمارهای اولیه تورم قیمت مصرف کننده را اعلام می کند. کانادا آمارهای تولید ناخالص داخلی و تورم را منتشر خواهد کرد.

روز چهارشنبه انگلیس آمارهای فعالیت بخش صنعتی را اعلام می کند. آمریکا فرصت های شغلی ایجاد شده توسط بخش خصوصی طی ماه جولای را اعلام خواهد کرد.

فدرال رزرو نیز بیانیه نشست دو روزه خود را منتشر خواهد کرد. پنجشنبه نیز استرالیا آمارهای تجاری خود را اعلام می کند. بانک مرکزی انگلیس نیز نتایج نشست خود و نرخ بهره را منتشر می کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد