اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معرفی پورشه ماکان ۲۰۱۹ با فناوری‌های پانامرا و استایلی تازه +تصاویر

شیشه جلوی گرم شونده و یک سیستم پاکیزه کردن هوای درون کابین از دیگر گزینه‌های جالب خودرو هستند.

پورشه پوشش‌های لازم را از سر ماکان 2019 برداشت تا بتوانیم نسخه فیس‌لیفت‌شده این خودرو را با نمای خارجی تروتازه و کابین باز احیا شده ببینیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران ، محسوس‌ترین تغییرات موجود در این خودرو در نمای انتهایی آن دیده می‌شود. چراغ‌های این بخش باریک و کشیده طراحی شده و توسط یه رشته چراغ به یکدیگر نصب شده‌اند.

در نمای روبه‌رویی، خودرو به چراغ‌های LED مجهز شده و در مدل‌های 2019 در کنار رنگ‌هایی مانند کرایون، نقره‌ای و سبز متالیک شاهد رنگ جدید آبی میامی نیز هستیم. رینگ‌های خودرو نیز از مدل‌های 20 و 21 اینچی هستند.

در فیس‌لیفت جدید با طیف وسیعی از تجهیزات کمک راننده روبه‌رو هستیم تا قدرت رفاه ماکان را به حداکثر رسانده و آن را به یکی از اسپورت‌ترین SUV های جهان تبدیل کند.

کوچکترین SUV پورشه اینک در فضای درونی داشبوردی بازطراحی شده دارد و به یک صفحه نمایش اطلاعات- سرگرمی 11 اینچی فول HD مجهز است. دریچه‌های هوا نیز اینک در زیر صفحه مرکزی قرار گرفته و ظاهر و شکل فرمان نیز تغییر کرده است. صفحه نمایش ماکان جدید دارای سیستم کنترل صوتی و نمایش اطلاعات ترافیکی در زمانواقعی است. شیشه جلوی گرم شونده و یک سیستم پاکیزه کردن هوای درون کابین از دیگر گزینه‌های جالب خودرو هستند. در کنار این فناوری‌ها ماکان فناوری‌های دیگری را از پانامرا به ارث برده است.

پورشه از تنظیمات موتور در این نسخه اطلاعات زیادی منتشر نکرده اما احتمالا این خودروسازی از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر برای این خودروها بهره خواهد گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد