اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
28

قیمت طلا در آستانه انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا افزایش یافت

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز جمعه با افزایش نسبی روبرو شده ولی همچنان نزدیک به پایین ترین سطح آن در یک سال اخیر قرار دارد.

به گزارش رویترز، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام آمارهای مهم رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم 2018 هستند قیمت طلا در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.4 درصد افزایش به بیش از 1223 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته جاری تاکنون 0.7 درصد کاهش داشته است تا برای سومین هفته متوالی یک روند نزولی را در پیش گرفته باشد.

روز پنجشنبه پس از پایان نشست بانک مرکزی اروپا ارزش یورو در برابر دلار به شدت کاهش یافت. بانک مرکزی اروپا تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند و قصد دارد برنامه خرید اوراق قرضه را تا پایان امسال متوقف کند.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال تاثیر زیادی بر ارزش دلار و روند قیمت کالاهای راهبردی به خصوص طلا خواهد داشت.

وضعیت تنش های تجاری بین آمریکا و شرکای تجاری مهم آن یعنی چین و اتحادیه اروپا نیز می تواند تاثیر زیادی بر بازارهای بین المللی داشته باشد.

تازه ترین آمارها نشان می دهد که واردات طلای چین از طریق هنگ کنگ طی ماه ژوئن نسبت به ماه قبل از آن با رشد 40 درصدی روبرو شده است و به بالاترین سطح از مارس 2017 رسیده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد