اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بانک مریل لینچ آمریکا: 167

افت قیمت به کمتر از 1230 دلار بهترین فرصت برای خرید طلا است

سایت طلا : بانک آمریکایی مریل لینچ بر این باور است که با شکسته شدن سطح حمایتی 1230 دلار برای هر اونس طلا اکنون بهترین فرصت خرید است.

به گزارش کیتکو نیوز، حداقل 17 درصد مدیران ارشد بانک مریل لینچ آمریکا تاکید کرده اند که قیمت طلا کمتر از ارزش واقعی آن است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران بانک مریل لینچ بر این باورند که طلا در شرایط کنونی بهترین سرمایه گذاری به شمار می رود و سرمایه گذاران بین المللی نباید چنین فرصت مناسبی را از دست بدهند.

این در شرایطی است که قیمت جهانی طلا تحت تاثیر تقویت ارزش دلار آمریکا و تنش های تجاری در عرصه بین المللی همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد و تنها در 30 روز گذشته با افت 4 درصدی روبرو شده است.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین اظهارات خود در کنگره تاکید کرده است که بانک مرکزی آمریکا روند تدریجی افزایش نرخ بهره را ادامه خواهد داد. وی ابراز اطمینان کرده است که تورم پایین و اشتغال بالا در اقتصاد آمریکا همچنان ادامه خواهد یافت.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار شاخص سهام در بازارهای بین المللی و تنش های تجاری بین آمریکا و متحدان اقتصادی اش قرار خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد