اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
166

اطمینان چین درباره دستیابی به رشد اقتصادی 6.5 درصدی

سایت طلا : کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی این کشور در سال 2018 میلادی هنوز می تواند به 6.5 درصد برسد.

به گزارش رویترز، در حالی که تازه ترین آمارها نشان می دهد که رشد اقتصادی چین در سه ماه دوم امسال با کاهش نسبی روبرو شده است ولی کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین بر این باور است که رشد اقتصادی این کشور هنوز می تواند به 6.5 درصد برسد.

بر اساس این گزارش تنش های تجاری بین آمریکا و چین ظاهرا تاثیرات منفی خود را بر رشد اقتصادی پکن نمایان کرده است. تولیدات صنعتی چین نیز طی ماه ژوئن با پایین ترین رشد در 2 سال اخیر روبرو شده است.

پس از انتشار امارهای اقتصادی چین در سه ماه دوم 2018 و اعمال تعرفه های جدید آمریکا هنوز بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند که رشد اقتصادی چین تا پایان امسال هنوز می تواند به 6.5 درصد برسد.

سخنگوی کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین تاکید کرد: ما اعتماد شرایط و ظرفیت کافی را برای مقابله با نااطمینانی های موجود در اقتصاد جهانی در اختیار داریم و مطمئن هستیم که به رشد اقتصادی 6.5 درصدی دست خواهیم یافت.

تلاش های دولت چین برای مقابله با ریسک بدهی و تشدید تنش های تجاری با آمریکا فشار زیادی را بر رشد اقتصادی آمریکا وارد کرده است.

اداره آمارهای ملی چین اعلام کرد: رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم امسال به 6.7 درصد رسیده که نسبت به سه ماه نخست امسال با کاهش روبرو شده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد