اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
158

افزایش قیمت جهانی طلا همزمان با کاهش نسبی ارزش دلار

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه در شرایطی با افزایش نسبی روبرو شده است که روز گذشته به پایین ترین سطح خود در یک سال اخیر رسیده بود.

به گزارش رویترز، کاهش شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی امروز با 0.1 درصد افزایش به 1227 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته به کمتر از 1220 دلار رسید که این پایین ترین قیمت از اواسط جولای 2017 بوده است.

شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی با 0.1 درصد کاهش به 95.02 واحد رسیده است.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در اظهارات مهمی در کنگره و سنا نسبت به بهبود شرایط اقتصادی آمریکا طی سال های آینده ابراز خوش بینی کرده است.

تازه ترین بررسی فدرال رزرو نشان می دهد که صنایع و شرکت های مختلف آمریکا در 12 منطقه بزرگ این کشور به شدت نگران سیاست های تعرفه ای دولت ترامپ هستند.

تحلیلگران اقتصادی هشدار داده اند که طولانی شدن جنگ تجاری با چین و اروپا می تواند تاثیر منفی زیادی بر رشد و رونق اقتصادی آمریکا داشته باشد.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و انتشار امارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد