اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
149

هشدار آلمان نسبت به تبعات منفی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا

سایت طلا : گروه های تجاری و کسب و کار آلمان به شرکت های این کشور هشدار داده اند که برای تبعات احتمالی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اماده شوند.

به گزارش رویترز، در شرایطی که به نظر می رسد بریتانیا گزینه خروج سخت از اتحادیه اروپا را دنبال خواهد کرد، گروه های تجاری و صنعتی آلمان نسبت به عواقب منفی برگزیت بر شرکت های آلمانی هشدار داده و خواستار آمادگی آنها برای مقابله با این تاثیرات منفی شده اند.

بر اساس این گزارش گرچه ترزا می نخست وزیر انگلیس توانست هفته گذشته موافقت کابینه را با طرح خروج از اتحادیه اروپا جلب کند ولی هنوز مخالفت های شدید و گسترده ای در بین نمایندگان حزب محافظه کار و همین طور حزب کارگر با این طرح وجود دارد و به نظر می رسد مذاکرات سختی با بروکسل در پیش خواهد بود.

بریتانیا باید تا پایان مارس 2019 میلادی از اتحادیه اروپا خارج شود.

یواخیم لانگ مدیر بزرگترین انجمن صنعتی آلمان در مصاحبه ای گفت: حتی اگر دولت انگلیس همین الان اقدام کند، شرکت های آلمانی باید خود را برای بدترین سناریو آماده کنند. بدترین سناریو این است که لندن به هیچ گونه توافقی برای خروج از اتحادیه اروپا دست پیدا نکند.

تیلو برودمن مدیر بزرگترین انجمن مهندسی آلمان نیز گفت: لازم است که شرکت های آلمانی برای برگزیت آماده شوند چرا که انتظار داریم بدترین سناریو یعنی برگزیت سخت اتفاق بیفتد.

انگلیس دومین بازار بزرگ صادراتی برای خودروسازان آلمانی به شمار می رود و شرکت های آلمانی به شدت نگران تبعات برگزیت هستند.

به نظر می رسد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تبعات سیاسی و اقتصادی زیادی را برای هر دو طرف به همراه خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد