اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
141

قیمت طلا از پایین ترین سطح خود در 7 ماه اخیر فاصله گرفت

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه با افزایش نسبی روبرو شد تا از پایین ترین سطح قیمتی در 7 ماه اخیر فاصله بگیرد.

به گزارش رویترز، کاهش ارزش دلار آمریکا و افت شاخص سهام در بازارهای آسیایی تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.1 درصد افزایش به 1243 دلار رسیده است. قیمت این فلز گرانبها روز جمعه تا 1236 دلار نیز کاهش یافت که این پایین ترین قیمت طلا از 12 دسامبر بوده است.

شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر 6 ارز مهم بین المللی با کاهش روبرو شده است. انتشار آمارهای مهم اقتصادی چین موجب شد تا شاخص سهام در بازارهای آسیایی با کاهش همراه شود.

در حالی که قرار است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز در هلسینکی پایتخت فنلاند دیدار کنند، ترامپ در سخنان تندی اتحادیه اروپا را دشمن آمریکا در زمینه مسائل تجاری ارزیابی کرده است.

نشست مهم مقام های اقتصادی و تجاری اتحادیه اروپا و چین قرار است امروز برگزار شود. پیش بینی می شود دو طرف به دنبال دستیابی به توافق بر سر تقویت همکاری های تجاری در برابر سیاست های حمایتی آمریکا هستند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد