اونس طلا2381.52
مظنه16,526,000
18 گرم3,815,000
ارزش سکه37,233,078
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

سقوط آزاد شاخص بورس در اولین روز کار هفته

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و سومین روز تیر ماه با ۵۸۸ واحد کاهش به پله ۱۰۸ هزار ۹۱۶ واحدی سقوط کرد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۸۸ واحد کاهش به پله ۱۰۸ هزار و ۹۱۶ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد ۸۱۰ هزار و ۳۳۳ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۷۹۶ هزار و ۹۸۴ ریال در بیش از ۵۷ هزار و ۸۶۸ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۷۷ واحدی، شاخص بازار اول ۹۰۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۸۰۶ واحد کاهش و شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۶ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۵۱ واحد و شاخص بازار دوم ۱۰۳۸ واحد کاهش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران با روند نزولی و نماد‌های سایپا، پرداخت الکترونیک سامان کیش و ایران خودروبا روند صعودی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با کمتر از یک واحدی، به پله ۱۲۲۵ واحدی رسید.
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۳۲۹ هزار و ۱۷۰ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۵۹۶ هزار و ۸۸۷ ریال در بیش از ۳۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی غدیر، گروه کاغذ پارس، بانک دی، کشاورزی و دامپروری بینالود با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد