اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
یک مرکز تحقیقاتی پیش بینی کرد:110

رشد اقتصادی چین در شش ماه دوم 2018 کاهش خواهد یافت

سایت طلا : مرکز اطلاعات دولتی چین در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی این کشور در شش ماه دوم 2018 میلادی به کمتر از 6.6 درصد خواهد رسید.

به گزارش رویترز، مرکز اطلاعات دولتی چین هشدار داده است که ریسک های بازار مالی طی شش ماه دوم امسال تاثیر منفی زیادی بر رشد و رونق اقتصادی چین خواهد داشت و تقاضای کل در اقتصاد این کشور با کاهش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش مقابله چین با ریسک های مالی موجب شده است تا پرداخت وام و نقدینگی به شرکت های چینی به شدت کاهش یابد و هزینه استقراض شرکت های بدهکار با رشد فزاینده ای روبرو شود.

این در شرایطی است که تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین فشار زیادی را بر بازار سهام و ارزش یوان وارد کرده است. بانک مرکزی چین نیز اعلام کرده است که برای مقابله با روند نزولی ارزش یوان، تدابیر جدیدی را اتخاذ خواهد کرد.

مرکز اطلاعات دولتی چین اعلام کرد: نااطمینانی و ریسک در اقتصاد داخلی و تحولات اقتصادی خارجی به شدت افزایش یافته است. اختلافات و تنش های تجاری با آمریکا نیز می تواند فشار زیادی را بر رشد اقتصادی چین وارد کند.

آمریکا و چین روز جمعه 34 میلیارد دلار تعرفه تجاری علیه یکدیگر اعمال کرده اند. نظرسنجی رویترز از 55 اقتصاددان نشان می دهد که رشد اقتصادی چین در سه ماه دوم امسال به کمتر از 6.7 درصد رسیده است. این رقم در 3 ماه نخست امسال به 6.8 درصد رسیده بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد