اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه والش تریدینگ: 75

احتمال افت قیمت طلا تا 1238 دلار وجود دارد

سایت طلا : یک تحلیلگر ارشد اقتصادی پیش بینی می کند که احتمال افت قیمت جهانی هر اونس طلا تا 1240 و 1238 دلار در کوتاه مدت وجود دارد.

به گزارش کیتکو نیوز، سین لاسک تحلیلگر برجسته موسسه والش تریدینگ گفت: این احتمال وجود دارد که افزایش ارزش دلار آمریکا و فشار فروش در بازارهای جهانی موجب شود که قیمت جهانی طلا تا 1238 دلار کاهش یابد.

بر اساس این گزارش وی افزود: گرچه تشدید تنش های تجاری در عرصه بین المللی می تواند به نفع تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا باشد ولی در شرایط کنونی ظاهرا تقویت ارزش دلار موجب شده است تا سرمایه گذاران بیشتری به خرید دلار اقدام کنند. به نظر من شرایط فصلی نیز عامل مهمی برای ادامه روند نزولی قیمت طلا خواهد بود.

آدام باتن تحلیلگر ارشد فارکس لایو نیز گفت: به نظر من شرایط طلا از نظر تکنیکال چندان مساعد نیست و قیمت این فلز گرانبها در کوتاه مدت با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. اگر کاتالیزور مهمی در شرایط کنونی وجود نداشته باشد، روند نزولی قیمت طلا ادامه خواهد یافت.

رالف پریستون استراتژیست بازارهای بین المللی تاکید کرد: به نظر من تقویت ارزش دلار در کوتاه مدت مهمترین مانع برای افزایش قیمت جهانی طلا خواهد بود.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که قیمت طلا تا 1245 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد