اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
67/68

تازه ترین آمارها از کاهش تولید نفت آمریکا

سایت طلا : جدیدترین آمارهای اداره اطلاعات انرژی آمریکا حاکی است تولید نفت این کشور طی ماه آوریل به کمتر از 10.467 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است.

به گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: تولید نفت این کشور طی ماه آوریل با 2 هزار بشکه کاهش نسبت به مارس به 10.467 میلیون بشکه در روز رسیده است.

بر اساس این گزارش صادرات نفت آمریکا طی ماه آوریل به بیش از 1.76 میلیون بشکه در روز رسیده است. این رقم در ماه مارس نیز به 1.67 میلیون بشکه رسیده بود.

صادرات نفت آمریکا از زمانی که واشنگتن ممنوعیت صادرات را در اواخر سال 2015 لغو کرد، با افزایش چشمگیری روبرو شده است. آمریکا هم اکنون به بیش از 20 کشور جهان نفت صادر می کند.

تولید نفت در ایالت تگزاس که بزرگترین تولید کننده نفت در ایالات متحده به شمار می رود، طی ماه آوریل با 30 هزار بشکه افزایش به 4.22 میلیون بشکه در روز رسیده است. این بالاترین رکورد تولید نفت این ایالت از 2005 میلادی به شمار می رود.

تولید نفت در ایالت نیو مکزیکو نیز به بیش از 649 هزار بشکه در روز رسیده است. این رقم در ماه مارس به 624 هزار بشکه رسیده بود.

تولید نفت در ایالت داکوتای شمالی نیز با 61 هزار بشکه افزایش به بیش از 1.21 میلیون بشکه رسیده است. تولید نفت در خلیج مکزیک نیز با 98 هزار بشکه کاهش به 1.58 میلیون بشکه در روز رسیده است.

این گزارش نشان می دهد واردات نفت خام آمریکا از عراق در این مدت به بیش از 830 هزار بشکه در روز رسیده که بالاترین رکورد از فوریه 2003 میلادی بوده است.

آمریکا در این مدت 561 هزار بشکه نفت از ونزوئلا وارد کرده است. تولید نفت این کشور به علت بی ثباتی سیاسی و اجتماعی با کاهش شدیدی روبرو شده است. البته این رقم بالاترین واردات نفت آمریکا از ونزوئلا از جولای 2017 به شمار می رود.

تقاضای بنزین آمریکا در ماه آوریل نیز به 9.19 میلیون بشکه در روز رسیده است که نسبت به سال قبل 0.7 درصد یعنی 61 هزار بشکه کاهش داشته است.

صادرات بنزین آمریکا نیز در این مدت به 886 هزار بشکه در روز کاهش یافته است که پایین ترین رقم از اکتبر به شمار می رود. صادرات بنزین آمریکا در ماه مارس نیز به بیش از 951 هزار بشکه رسیده بود.

تولید گاز طبیعی در 48 ایالت آمریکا نیز به بیش از 89.09 میلیارد فوت مکعب رسیده است. این رقم در ماه مارس به 88.83 میلیارد فوت مکعب رسیده بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد