اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
66

قیمت طلا به مرز 1240 دلار رسید

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز سه شنبه با افزایش نسبی روبرو شد ولی همچنان نزدیک به پایین ترین سطح خود در 6 ماه اخیر است.

به گزارش رویترز، قیمت طلا که روز دوشنبه با کاهش یک درصدی همراه شد و به پایین ترین سطح در 6 ماه اخیر رسید، امروز سه شنبه تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و تشدید تنش های تجاری در عرصه بین المللی با افزایش مواجه شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1241 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته با یک درصد کاهش به کمتر از 1239 دلار رسید که این پایین ترین قیمت طلا از 12 دسامبر به شمار می رود.

شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر 6 ارز معتبر بین المللی با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 94.86 واحد رسیده است. این شاخص روز دوشنبه با افزایش 0.4 درصدی روبرو شده بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر سازمان تجارت جهانی را تهدید کرده است که اگر رفتار مناسبی با آمریکا نداشته باشد، اقداماتی را علیه این سازمان انجام خواهد داد.

آمریکا هشدار داده است که تصمیم کانادا برای اعمال تعرفه های تجاری علیه واشنگتن به ضرر اقتصاد کانادا خواهد بود.

اتاق بازرگانی آمریکا نیز به شدت از سیاست های تجاری ترامپ در اعمال تعرفه های سنگین علیه کشورهای بزرگ و شرکای اقتصادی عمده ایالات متحده به شدت انتقاد کرده است.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا قرار است پنجشنبه به کره شمالی سفر کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد