اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
62/63

با رویدادهای مهم اقتصادی هفته جاری آشنا شویم

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که نگرانی های مربوط به جنگ تجاری آمریکا و چین مهمترین رویداد اقتصادی روزهای آینده خواهد بود.

به گزارش اینوستینگ، آمریکا و چین تهدید کرده اند که تعرفه های تجاری متقابلی را از روز جمعه آینده علیه یکدیگر اعمال خواهند کرد.

بر اساس این گزارش آمریکا تعرفه هایی به ارزش 34 میلیارد دلار را علیه واردات کالاهای چینی وضع می کند. چین نیز قصد دارد تعرفه های تلافی جویانه ای را علیه آمریکا اعمال نماید. تشدید تنش های تجاری بین دو قدرت بزرگ اقتصادی جهان موجب نگرانی های گسترده ای در بازارهای بین المللی شده است.

دومین رویداد مهم، انتشار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه ژوئن است که قرار است جمعه منتشر شود. پیش بینی می شود اقتصاد آمریکا طی ماه ژوئن 195 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد. این رقم در ماه می به بیش از 223 هزار فرصت شغلی جدید رسیده است. نرخ بیکاری آمریکا نیز به 3.8 درصد خواهد رسید که پایین ترین رقم در 18 سال اخیر است.

وضعیت رشد دستمزدها در اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته عامل مهمی برای نوسانات ارزش دلار و قیمت جهانی کالاهای راهبردی به خصوص طلا خواهد بود.

سومین رویداد مهم اقتصادی، انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا است که روز پنجشنبه اعلام خواهد شد. فدرال رزرو در نشست 13 ژوئن نرخ بهره را برای دومین بار در سال 2018 افزایش داده است. جرومی پاول رئیس فدرال رزرو بار دیگر از افزایش تدریجی نرخ بهره حمایت کرده است.

نظرسنجی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در ماه سپتامبر به بیش از 75 درصد رسیده است. البته احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر نیز به کمتر از 45 درصد رسیده است.

چهارمین رویداد مهم اقتصادی، انتشار آمارهای تولیدات صنعتی آلمان در ماه می است. این آمارها قرار است جمعه منتشر شود. پیش بینی می شود تولیدات صنعتی آلمان در ماه می با رشد 0.4 درصدی روبرو خواهد شد. تولیدات صنعتی آلمان در چهار ماه گذشته به طور متوالی کاهش یافته است.

پنجمین رویداد مهم انتشار آمارهای مربوط به فعالیت بخش خدمات در اقتصاد انگلیس است که قرار است چهارشنبه منتشر شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد