اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
34/35

چشم انداز نگران کننده اقتصاد آمریکا تا سال 2020

سایت طلا : موسسه کاپیتال اکونومیکس در تازه ترین گزارش خود نسبت به خطر رکود اقتصادی آمریکا در سال 2020 هشدار داده است.

به گزارش کیتکو نیوز، علی رغم رشد اقتصادی مثبت و محکم آمریکا در سال 2018 میلادی، موسسه کاپیتال اکونومیکس به سرمایه گذاران بین المللی نسبت به کاهش رشد اقتصادی آمریکا به 1.3 درصد در سال 2020 میلادی هشدار داده است.

بر اساس این گزارش موسسه کاپیتال اکونومیکس اعلام کرد: رشد اقتصادی آمریکا امسال تحت تاثیر اجرای سیاست های محرک مالی به بیش از 2.9 درصد خواهد رسید ولی با کاهش تاثیر سیاست های مالی انبساطی و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، رشد اقتصادی آمریکا در سال 2019 به کمتر از 2 درصد و در سال 2020 به کمتر از 1.3 درصد کاهش خواهد یافت.

به نظر می رسد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده یک مانع بزرگ برای رشد اقتصادی آمریکا خواهد بود. این مساله به معنای یک رکود بزرگ در سال 2020 میلادی است.

تشدید جنگ تجاری بین آمریکا و سایر کشورهای بزرگ جهان نیز می تواند فشار زیادی را بر رشد اقتصادی وارد کند. بهبود رشد اقتصادی در کوتاه مدت ممکن است فدرال رزرو را برای افزایش 4 بار نرخ بهره طی 12 ماه آینده تشویق کند. ولی این اقدام فدرال رزرو در نهایت به ضرر رشد اقتصادی خواهد بود.

ولی سئوال مهم این است که وقوع رکود اقتصادی در آمریکا چه تاثیری بر قیمت طلا خواهد داشت. موسسه کاپیتال اکونومیکس پیش بینی می کند که قیمت طلا تا پایان امسال به بیش از 1300 دلار در هر اونس خواهد رسید. ولی تشدید رکود اقتصادی آمریکا می تواند قیمت طلا را تا 1400 دلار طی دو سال آینده افزایش دهد.

پیش بینی این موسسه سرمایه گذاری نشان می دهد که قیمت هر اونس طلا تا پایان سال 2019 میلادی به بیش از 1350 دلار و تا پایان 2020 میلادی نیز به 1400 دلار خواهد رسید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد