اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
21.22

نگاهی به تقویم اقتصادی هفته آینده

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بازارهای مالی جهان طی روزهای آینده کاملا تحت تاثیر جنگ تجاری بین آمریکا و چین قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، به نظر می رسد در حالی که آمارهای مهم اقتصادی طی روزهای آینده در مناطق مختلف جهان منتشر خواهد شد ولی بازارهای بین المللی بیشتر تحت تاثیر نگرانی های مربوط به جنگ تجاری بین آمریکا و چین قرار دارد.

بر اساس این گزارش آمریکا تهدید کرده است که تعرفه های جدید تجاری علیه چین را از 6 جولای اعمال خواهد کرد. برخی منابع آگاه از تلاش مقام های کاخ سفید برای از سرگیری مذاکرات تجاری با چین خبر می دهند. کسری تجاری آمریکا با چین طی سال گذشته به 375 میلیارد دلار رسیده است.

دومین رویداد مهم ، انتشار امارهای رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال است. این آمارها روز پنجشنبه آینده منتشر می شود. پیش بینی می شود رشد اقتصادی آمریکا در این مدت به 2.2 درصد رسیده است.

این در شرایطی است که رئیس فدرال رزرو آمریکا اخیرا از افزایش تدریجی نرخ بهره طی ماه های آینده حمایت کرده است.

سومین رویداد مهم انتشار آمارهای تورم آمریکا از سوی وزارت بازرگانی است که روز جمعه اعلام خواهد شد . پیش بینی می شود تورم مصرف کننده در آمریکا طی ماه گذشته با رشد 0.2 درصدی روبرو شده است.

چهارمین رویداد مهم طی روزهای آینده، انتشار آمارها درباره رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه نخست 2018 میلادی است. این امارها نیز روز جمعه اعلام خواهد شد. پیش بینی می شود رشد اقتصادی انگلیس در این مدت به 0.1 درصد رسیده است. این در شرایطی است که دولت انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا با چالش های زیادی روبرو است.

پنجمین رویداد نیز انتشار آمارهای تورم منطقه یورو در ماه ژوئن است که قرار است جمعه منتشر شود. پیش بینی ها نشان می دهد نرخ تورم منطقه یورو طی ماه ژوئن به 2 درصد رسیده است. این رقم در ماه می به 1.9 درصد رسیده بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد