اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
179

قیمت طلا با افزایش نسبی روبرو شد/ دلار آمریکا مهمترین مانع رشد قیمت طلا

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه با افزایش نسبی روبرو شده است ولی تقویت ارزش دلار آمریکا مانع بزرگی برای ادامه این روند صعودی به شمار می رود.

به گزارش رویترز، قیمت طلا که روز چهارشنبه به پایین ترین سطح خود در 6 ماه اخیر رسیده بود امروز پنجشنبه با افزایش نسبی روبرو شده ولی نتوانسته است فاصله چندانی از قیمت های روز گذشته بگیرد.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.1 درصد افزایش به 1269 دلار رسیده است. قیمت طلا روز چهارشنبه به کمتر از 1265 دلار رسید که این پایین ترین قیمت طلا از 22 دسامبر به شمار می رود.

شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز با افزایش روبرو شده و به 95.10 واحد رسیده است. این بالاترین شاخص ارزش دلار آمریکا از اواسط جولای 2017 است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین موجب نگرانی های گسترده ای در بازارهای بین المللی شده است.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز در اظهارات مهمی بار دیگر از روند تدریجی افزایش نرخ بهره این کشور طی ماه های آینده حمایت کرده است.

رئیس بانک مرکزی اروپا نیز تاکید کرده است که هنوز خیلی زود است که تاثیر تنش های تجاری بین آمریکا و شرکای اقتصادی اش بر سیاست های پولی را ارزیابی کنیم ولی می توان گفت که امیدواری چندانی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس بانک مرکزی ژاپن نیز هشدار داده است که در صورت تشدید جنگ تجاری بین آمریکا و چین، اقتصاد ژاپن به شدت آسیب خواهد دید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد