اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس فدرال رزرو نیویورک:161

سیاست های تجاری ترامپ به ضرر رشد اقتصادی خواهد بود

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو نیویورک نسبت به سیاست های تجاری کاخ سفید و تاثیر منفی آن بر رشد اقتصادی آمریکا هشدار داده است.

به گزارش رویترز، ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک که یکی از بانفوذترین مقام های بانک مرکزی آمریکا به شمار می رود تاکید کرد: سیاست های تجاری و مهاجرتی کاخ سفید در نهایت به ضرر رشد اقتصادی آمریکا خواهد بود.

بر اساس این گزارش اظهارات دادلی در شرایطی است که ترامپ سرانجام تعرفه 50 میلیارد دلاری علیه واردات کالا و خدمات چین اعمال کرده و پکن نیز در مقابل تعرفه 25 درصدی را علیه واردات کالاهای آمریکایی وضع کرده است.

دادلی افزود: من نگران سیاست های تجاری کاخ سفید هستم. این سیاست ها موجب افزایش موانع تجاری می شود. سیاست های مهاجرتی نیز در نهایت موجب خواهد شد تا مهاجران کمتری به آمریکا بیایند و در نتیجه ظرفیت تولید در اقتصاد کاهش خواهد یافت.

فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را افزایش داده است. فدرال رزرو از دسامبر 2015 میلادی تاکنون 7 بار نرخ بهره را افزایش داده است. پیش بینی می شود تا پایان امسال فدرال رزرو 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

البته تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که کاهش مالیات ها موجب افزایش رشد اقتصادی آمریکا در سال 2018 میلادی خواهد شد ولی این مساله طی سال های آینده موجب تشدید کسری بودجه می شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد