اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
156/157

5 رویداد مهم اقتصادی هفته آینده

سایت طلا : در شرایطی که طی روزهای آینده گزارش های اقتصادی زیادی منتشر نخواهد شد به نظر می رسد بازارهای بین المللی بیشتر تحت تاثیر جنگ تجاری بین آمریکا و چین قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، دولت ترامپ به تازگی تصمیم خود برای اعمال تعرفه 50 میلیارد دلاری علیه واردات کالاهای چینی را عملی کرده و پکن نیز هشدار داده است که تعرفه 25 درصدی را علیه 50 میلیارد دلار از واردات کالاهای آمریکایی وضع خواهد کرد.

بر اساس این گزارش تعرفه های آمریکا علیه 800 کالای چینی قرار است از 6 جولای آغاز شود. چین نیز در مقابل تعرفه 25 درصدی علیه 659 کالای آمریکایی وضع می کند.

دومین رویداد مهم هفته آینده، برگزاری پنجمین نشست سالیانه بانک مرکزی اروپا است که قرار است در پرتغال برگزار شود. این نشست طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

در این نشست حدود 150 نفر از مقام های بانکی و پولی و اساتید دانشگاه درباره سیاست های پولی و نرخ بهره منطقه یورو صحبت و تبادل نظر خواهند کرد. بانک مرکزی اروپا در نشست اخیر خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است.

سومین رویداد مهم اقتصادی هفته آینده، بیانیه نشست اخیر بانک مرکزی انگلیس است. پیش بینی می شود بانک مرکزی انگلیس در نشست هفته آینده خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند. نتایج این نشست روز پنجشنبه اعلام خواهد شد.

نظرسنجی رویترز نشان می دهد که بانک مرکزی انگلیس در نشست اوت نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

چهارمین رویداد مهم، انتشار آمارهای مربوط به شاخص خرید مدیران در منطقه یورو است که قرار است جمعه آینده منتشر شود. پیش بینی می شود این شاخص به کمتر از 53.9 واحد کاهش یابد که پایین ترین رقم در 2 سال اخیر به شمار می رود.

پنجمین رویداد مهم روزهای آینده نیز برگزاری نشست وزرای نفت اوپک است. این نشست پنجشنبه در شهر وین برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد