اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
147

تحلیل کامرز بانک از روند نوسانات قیمت جهانی نقره در کوتاه مدت

سایت طلا : کامرز بانک آلمان بر این باور است که اگر نقره بتواند سطح مقاومتی 17 دلاری را بشکند، در آینده نزدیک با افزایش چشمگیر تقاضا روبرو می شود.

به گزارش اسکراپ رجیستر، کامرز بانک آلمان در تازه ترین تحلیل خود اعلام کرد: قیمت نقره در شرایط کنونی یک دوران باثبات را پشت سر می گذارد و اگر بتواند سطح مقاومتی 17 دلاری را پشت سر بگذارد، این مساله موجب رشد فزاینده تقاضا در بازارهای بین المللی خواهد شد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی کامرز بانک پیش بینی می کنند که اگر نقره بتواند بالاتر از سطح قیمتی 17 دلار در هر اونس تثبیت شود، تقاضا برای این فلز گرانبها افزایش خواهد یافت و این مساله در میان مدت به نفع قیمت نقره خواهد بود.

افزایش تقاضای صنعتی نیز عامل مهمی برای رشد قیمت جهانی نقره طی ماه های آینده خواهد بود. اگر سطح مقاومتی 17 دلاری شکسته شود، خریداران بیشتری جذب بازار نقره می شوند.

افزایش قیمت جهانی نقره می تواند عامل مثبتی برای رشد قیمت سایر فلزات گرانبها به خصوص طلا باشد. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، رشد تقاضا در صنعت نیروگاه ها و پنل های خورشیدی می تواند تاثیر مهمی بر روند نوسانات قیمت نقره داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد