اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سایت طلا : "تی دی بانک" در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت جهانی هر اونس طلا تا اواخر 2019 میلادی به بیش از 1400 دلار خواهد رسید.

به گزارش پلاتز، بارت ملک تحلیلگر ارشد تی دی بانک تاکید کرد: با تثبیت نرخ بهره واقعی آمریکا و کاهش ارزش دلار تا اواخر سال 2019 میلادی، قیمت هر اونس طلا به 1400 دلار و قیمت هر اونس نقره نیز به 19 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش وی افزود: به طور کلی دیدگاه ما نسبت به قیمت جهانی فلزات گرانبها به خصوص طلا و نقره طی سال های آینده مثبت است. مهمترین عامل برای افزایش قیمت جهانی طلا طی سال های آینده پایین بودن نرخ بهره واقعی در آمریکا است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که تورم در اقتصاد آمریکا و سایر کشورهای بزرگ صنعتی و توسعه یافته با افزایش چشمگیری روبرو نشود، وضعیت نرخ بهره به همین منوال ادامه خواهد یافت و این مساله به نفع قیمت جهانی فلزات گرانبها خواهد بود. تا هر زمان که نرخ بهره واقعی در اقتصاد پایین باشد، قیمت فلزات گرانبها به خصوص طلا میل به افزایش دارد.

وی پیش بینی کرد که فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال 2 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد و در سال 2019 میلادی نیز 2 بار نرخ بهره را افزایش می دهد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد