اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:134

فدرال رزرو آمریکا و بانک مرکزی اروپا مسیر قیمت طلا را تعیین می کنند

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که مسیر قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت توسط بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو آمریکا تعیین خواهد شد.

به گزارش کیتکو نیوز، در حالی که قرار است نشست های بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو آمریکا طی روزهای آینده برگزار شود، تحلیلگران و استراتژیست های اقتصادی پیش بینی می کنند که روند نوسانات قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی در کوتاه مدت در دست سیاستگذاران پولی آمریکا و اروپا خواهد بود.

بر اساس این گزارش بسیاری از تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند که قیمت طلا مانند نشست های قبلی فدرال رزرو از این الگو تبعیت خواهد کرد که تا قبل از برگزاری نشست فدرال رزرو قیمت طلا با کاهش نسبی روبرو می شود ولی پس از برگزاری این نشست قیمت طلا مسیر صعودی را آغاز می کند.

تجربه برگزاری نشست های فدرال رزرو از دسامبر 2015 میلادی تاکنون صحت چنین فرضیه ای را تایید می کند.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، لحن بیانیه نشست ژوئن فدرال رزرو نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد. پیش بینی می شود فدرال رزرو در این نشست نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

برخی تحلیلگران اقتصادی معتقدند که قیمت جهانی طلا پس از نشست فدرال رزرو آمریکا به بیش از 1350 تا 1400 دلار افزایش خواهد یافت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد