اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
130

روند قیمت طلا قبل و بعد از نشست فدرال رزرو آمریکا چگونه خواهد بود

سایت طلا : در حالی که نشست مهم فدرال رزرو آمریکا قرار است 12 و 13 ژوئن برگزار شود، سئوال مهم و اساسی این است که روند قیمت طلا در روزهای آینده چگونه خواهد بود.

به گزارش کیتکو نیوز، برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو می تواند فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کند.

بر اساس این گزارش چارلی ندوس تحلیلگر برجسته اقتصادی در این باره گفت: به نظر من قیمت طلا تا قبل از نشست فدرال رزرو آمریکا با کاهش نسبی روبرو خواهد شد ولی پس از برگزاری این نشست و اعلام تصمیم فدرال رزرو قیمت جهانی طلا بار دیگر روند صعودی خواهد داشت.

این گزارش افزود: تجربه نشست های فدرال رزرو آمریکا از دسامبر 2015 میلادی نشان می دهد که قیمت طلا پس از هر بار افزایش نرخ بهره با رشد نسبی روبرو شده است.

جورج گرو تحلیلگر ارشد موسسه آر بی سی ولس منجمنت نیز گفت: به نظر می رسد قیمت طلا پس از نشست فدرال رزرو با افزایش همراه خواهد شد چون تاثیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو قبلا در قیمت طلا نمایان شده و افزایش نرخ بهره در نشست ژوئن دیگر نمی تواند قیمت طلا را بیش از این کاهش دهد.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که کاهش قیمت طلا در روزهای گذشته تحت تاثیر افزایش ارزش دلار موجب رشد تقاضای سرمایه گذاری و فیزیکی در بازارهای جهانی شده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد