اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه آی ان جی تحلیل کرد:117

چه عواملی موجب افزایش قیمت طلا به 1400 دلار خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری آی ان جی بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی سال 2019 میلادی تحت تاثیر عوامل مختلفی به بیش از 1400 دلار خواهد رسید.

به گزارش کیتکو نیوز، اولیور نوگنت تحلیلگر ارشد موسسه آی ان جی تاکید کرد: تنها زمان نشان خواهد داد که قیمت جهانی طلا سطح مقاومتی 1300 دلاری را خواهد شکست و تا 1400 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش وی افزود: کاهش ارزش دلار ، بدهی های آمریکا و رشد تقاضای فیزیکی تاثیر مهمی برای افزایش چشمگیر قیمت جهانی طلا طی ماه های آینده خواهد داشت.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: پیش بینی ما این است که قیمت هر اونس طلا در سه ماه دوم 2019 میلادی به بیش از 1400 دلار خواهد رسید. تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و اتحادیه اروپا، کانادا چین و مکزیک نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی کالاهای راهبردی به خصوص طلا داشته باشد.

وی اظهار داشت: هرگونه تشدید تنش بین قدرت های بزرگ اقتصادی و تجاری جهان می تواند در نهایت موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا شود.

به نظر می رسد تشدید تنش های سیاسی در عرصه بین المللی و لحن بیانیه نشست فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن نیز می تواند تاثیر مهمی بر قیمت طلا و ارزش دلار داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد