اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نهنگ‌های بیت کوین یک سوم دارایی‌های این ارز را در اختیار دارند

بررسی های اخیر نشان می دهد گروهی موسوم به «نهنگ های بیت کوین» ۳۷.۵ میلیارد دلار بیت کوین معادل یک سوم مجموع ارزش بازار این ارز رمزنگار را در اختیار دارند.

فایننشال تایمز، یک گروه یکهزار و ۶۰۰ نفری از سرمایه گذاران مرموز بیت کوین که معروف به «نهنگ های بیت کوین» هستند، در مجموع ۳۷.۵ میلیارد دلار از مجموع ارزش بازار این ارز رمزنگار را در دست خود دارند.

اطلاعات به دست آمده از شرکت تحقیقات بلاک چین «چاینا آنالیس» حاکی از آن دارد که این افراد یک سوم از مجموع دارایی های بازار بیت کوین را تصاحب کرده اند و هر شخصی که در گروه «نهنگ های بیت کوین» قرار دارد، حداقل یکهزار واحد بیت کوین دارد.

بر همین اساس، برآورد می شود که در حدود ۵ میلیون بیت کوین در اختیار «نهنگ های بیت کوین» است؛ ضمن اینکه کمتر از ۱۰۰ نفر از اعضای این گروه بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار بیت کوین دارند که قیمت آن با توجه به نرخ امروز بیت کوین بین ۷۵ میلیون دلار تا ۷۵۰ میلیون دلار می شود.

بر پایه این گزارش، احتمال دارد که این افراد با یکدیگر در ارتباط باشند و از آنجایی که در قوانین مرتبط با ارزهای رمزنگار خلاء هایی وجود دارد، نوساناتی را در بازار ایجاد کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد