اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
116

ثروت خالص آمریکایی ها چقدر است؟

سایت طلا : تازه ترین آمارهای فدرال رزرو نشان می دهد که خالص سرمایه و ثروت آمریکایی ها در سه ماه نخست امسال یک تریلیون دلار افزایش داشته است.

به گزارش رویترز، فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد: افزایش قیمت مسکن و ارزش سهام موجب شده است تا خالص سرمایه و ثروت شهروندان آمریکایی در سه ماه نخست 2018 میلادی با یک تریلیون دلار افزایش روبرو شده و به بیش از 100.8 تریلیون دلار برسد.

بر اساس این گزارش خالص سرمایه و ثروت آمریکایی ها اکنون نسبت به سه ماه نخست 2017 میلادی با رشد 6 تریلیون دلاری روبرو شده است.

ارزش ثروت و دارایی شهروندان آمریکایی از زمان وقوع بحران مالی و اقتصادی 2007-2009 میلادی روندی صعودی داشته و شرایط بازار اشتغال نیز بهبود یافته است.

نرخ بیکاری آمریکا در ماه می به کمتر از 3.8 درصد رسید که این پایین ترین رقم در 18 سال اخیر به شمار می رود. ارزش سهام در بورس وال استریت نیز از زمان به قدرت رسیدن ترامپ در نوامبر 2016 میلادی، 30 درصد رشد داشته است.

میزان استقراض خانوارهای آمریکایی نیز در سه ماه نخست امسال 3.3 درصد رشد داشته است. این رقم در سه ماه پایانی 2017 میلادی با رشد 4.6 درصدی روبرو شده بود.

ارزش دارایی های مالی مردم آمریکا در این مدت با رشد 511 میلیارد دلاری روبرو شده و ارزش مسکن و مستغلات نیز بیش از 490 میلیارد دلار رشد داشته است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد