اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی رویترز نشان داد:113

روند صعودی ارزش دلار آمریکا به زودی متوقف خواهد شد

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی معتقدند روند صعودی ارزش دلار آمریکا چندان دوام نخواهد داشت.

به گزارش رویترز، جدیدترین نظرسنجی از اقتصاددانان و استراتژیست های بین المللی حاکی است که سیاست های پولی سایر بانک های مرکزی جهان خطر بزرگی برای ارزش دلار آمریکا خواهد بود.

بر اساس این گزارش 35 نفر از 60 کارشناس ارشد اقتصادی معادل 60 درصد که در نظرسنجی رویترز شرکت کرده اند بر این باورند که روند صعودی ارزش دلار نهایتا تا 3 ماه دیگر ادامه خواهد داشت. 10 نفر نیز پیش بینی کردند که این روند تا یک ماه دیگر ادامه پیدا می کند.

15 تحلیلگر اقتصادی نیز پیش بینی می کنند که روند صعودی ارزش دلار 6 ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

نتایج این نظرسنجی در شرایطی منتشر شده است که پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته آینده بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد. فدرال رزرو احتمالا یک بار دیگر نیز در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

این در حالی است که یک مقام ارشد بانک مرکزی اروپا اعلام کرده است که این بانک احتمالا اوایل هفته آینده برنامه خود برای متوقف کردن خرید اوراق قرضه تا پایان سال 2018 را اعلام خواهد کرد. این مساله موجب شد تا ارزش یورو در برابر دلار به بالاترین سطح خود در 10 روز اخیر برسد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، تغییر سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان به خصوص اروپا و ژاپن می تواند تاثیر زیادی بر کاهش ارزش دلار طی ماه های آینده داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد