اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
107

پیشنهاد چین برای افزایش 25 میلیارد دلاری واردات از آمریکا

سایت طلا : 2 منبع آگاه اعلام کردند که چین پیشنهاد داده است تا واردات کالاهای آمریکایی در سال 2018 میلادی را 25 میلیارد دلار افزایش دهد.

به گزارش بلومبرگ، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواستار کاهش مازاد تجاری چین با ایالات متحده شده است، پکن پیشنهاد افزایش 25 میلیارد دلاری واردات از آمریکا در سال جاری میلادی را مطرح کرده است.

بر اساس این گزارش مازاد تجاری چین با آمریکا طی سال گذشته به 375 میلیارد دلار رسیده و ترامپ خواستار کاهش 200 میلیارد دلاری این رقم شده است.

در حالی که تاکنون چندین دور مذاکره بین مقام های تجاری چین و آمریکا برای جلوگیری از تشدید تنش های تجاری برگزار شده، اکنون پکن آمادگی خود را برای افزایش واردات کالاهای آمریکایی اعلام کرده است. این کالاها شامل زغال سنگ، نفت خام و محصولات کشاورزی خواهد بود.

در حالی که ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا به تازگی به چین سفر کرده تا درباره افزایش صادرات کالاهای آمریکایی با مقام های پکن گفتگو کند، کاخ سفید بار دیگر نسبت به اعمال تعرفه های سنگین تجاری هشدار داده است.

مقام های چینی در مذاکرات اخیر آمادگی خود را برای افزایش واردات از آمریکا تا سقف 70 میلیارد دلار اعلام کرده اند.

آمریکا سال گذشته تنها 130 میلیارد دلار کالا به چین صادر کرده و در مقابل بیش از 506 میلیارد دلار کالا از این کشور وارد کرده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد