اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
73

روند قیمت جهانی طلا در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر سر روند قیمت جهانی طلا در روزهای آینده اختلاف نظر دارند.

به گزارش کیتکو نیوز، در حالی که تحلیلگران اقتصادی وال استریت پیش بینی می کنند که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد ولی سرمایه گذاران و فعالان مین استریت اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه پس از انتشار آمارهای مثبت اشتغال در آمریکا با کاهش نسبی روبرو شده و بار دیگر به کمتر از 1300 دلار در هر اونس رسیده است.

در نظرسنجی این هفته 14 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که 10 نفر معادل 71 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد. 2 نفر معادل 14 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند و 2 نفر دیگر نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین نیز 578 نفر شرکت کردند که از این تعداد 296 نفر معادل 51 درصد اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. 182 نفر معادل 31 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا کاهش خواهد داشت و 100 نفر معادل 17 درصد گفتند قیمت طلا تغییری نمی کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد