اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس شرکت معدنی آمریکا سیلور: 69

طلا به رقیب جدی دلار آمریکا تبدیل شده است

سایت طلا : رئیس شرکت معدنی آمریکا سیلور بر این باور است که طلا علی رغم افت نسبی در روزهای گذشته، به یک رقیب جدی برای دلار آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش کیتکو نیوز، دارن بلاسوتی رئیس شرکت معدنی آمریکا سیلور در مصاحبه ای گفت: گرچه بازار طلا برای جذب سرمایه گذاری های جدید با چالش روبرو است ولی طلا همچنان یک فرصت بی نظیر و جذاب برای سرمایه گذاری است و به رقیب اصلی دلار آمریکا در بازارهای بین المللی تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: طلا به رقابت شدید و تنگاتنگ خود با دلار آمریکا ادامه می دهد. این در شرایطی است که بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا موجب تقویت چشمگیر ارزش دلار شده است. هیچ ارز و یا کالای راهبردی نتوانسته است امسال در برابر دلار عملکرد بهتری نسبت به طلا نشان دهد. طلا در واقع یک عملکرد خیره کننده و فانتزی در برابر دلار داشته است.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: به نظر من سرمایه گذاران بین المللی به زودی به بازار فلزات گرانبها بازخواهند گشت و شاهد رشد فزاینده قیمت طلا و نقره خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در قیمت های کنونی ، شرکت های معدنی تمایل چندانی برای تولید و استخراج فلزات گرانبها به خصوص نقره ندارند. واقعا قیمت 16 دلار در هر اونس برای نقره به هیچ وجه برای شرکت های معدنی مقرون به صرفه نیست.

به نظر می رسد قیمت جهانی فلزات گرانبها به خصوص طلا در کوتاه مدت به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار قرار خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد