اونس طلا2205.39
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
54/55

تحلیل اینوستینگ از چشم انداز هفتگی قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر امارهای مهم اقتصادی آمریکا اروپا و تحولات سیاسی در عرصه بین المللی به خصوص شبه جزیره کره قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از ورود یک هیئت سیاسی این کشور به کره شمالی برای آماده کردن مقدمات دیدارش با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی خبر داده است.

بر اساس این گزارش مذاکرات تجاری آمریکا و چین نیز طی روزهای آینده آغاز خواهد شد و ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا به پکن سفر خواهد کرد.

طی روزهای آینده آمارهای مهم اقتصادی در آمریکا منطقه یورو و چین منتشر خواهد شد که می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی به خصوص بازار فلزات گرانبها داشته باشد.

از مهمترین این آمارها می توان به گزارش وزارت کار آمریکا درباره وضعیت نرخ بیکاری و اشتغال در ماه می اشاره کرد. هزینه های مصرفی بخش خصوصی و درآمد مردم آمریکا نیز طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

در حالی که نشست آتی فدرال رزرو قرار است 12 و 13 ژوئن برگزار شود، این آمارها تاثیر زیادی بر تصمیم مقام های پولی آمریکا برای افزایش نرخ بهره خواهد داشت. تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که فدرال رزرو به احتمال خیلی زیاد نرخ بهره را در این نشست افزایش خواهد داد.

منطقه یورو و آلمان طی روزهای آینده آمارهای تورم و خرده فروشی را اعلام خواهند کرد. آمریکا نیز اشتغال بخش خصوصی در ماه می را منتشر می کند.

بانک مرکزی کانادا نیز طی روزهای آینده نرخ بهره جدید خود را اعلام خواهد کرد. آمارهای مهم تولیدات صنعتی چین نیز طی هفته جاری اعلام می شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد