اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
51

آیا طلا می تواند سطح حمایتی 1300 دلاری را حفظ کند؟

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که افزایش مجدد قیمت طلا به بالاتر از 1300 دلار می تواند موجب اعتماد بیشتر سرمایه گذاران بین المللی شود.

به گزارش کیتکو نیوز، تحلیلگران اقتصادی معتقدند اگر طلا بتواند در کوتاه مدت بالاتر از سطح 1300 دلاری تثبیت شود، این مساله موجب افزایش اعتماد سرمایه گذاران بین المللی و رشد فزاینده تقاضا خواهد شد.

بر اساس این گزارش البته هنوز برخی تحلیلگران متقاعد نشده اند که این فلز زرد بتواند طی روزهای آینده سطح حمایتی 1300 دلاری را حفظ کند. اعتماد سرمایه گذاران بین المللی تنها زمانی افزایش خواهد یافت که طلا بتواند سطوح مقاومتی حساس پیش روی خود را بشکند.

قیمت جهانی طلا هفته گذشته با رشد یک درصدی روبرو شده است. تنش های سیاسی در شبه جزیره کره و انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی حساس قیمت طلا در روزهای آینده 1307 دلار خواهد بود و اگر این سطح مقاومتی شکسته شود قیمت طلا تا 1325 دلار افزایش خواهد یافت.

تحلیلگران سی ام سی مارکتس بر این باورند که روند نزولی قیمت طلا از اواسط اوریل آغاز شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. نظرسنجی این موسسه سرمایه گذاری نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست 13 ژوئن به بیش از 90 درصد رسیده است.

این اقدام فدرال رزرو می تواند موجب تقویت ارزش دلار شده و نرخ بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا را به بیش از 3 درصد افزایش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد