اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بانک استاندارد چارترد: 43

افت قیمت به 1250 دلار فرصت عالی برای خرید طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران بانک استاندارد چارترد بر این باورند که هرگونه بازگشت احتمالی قیمت طلا به سطح 1250 دلار در هر اونس بهترین فرصت برای خرید و سرمایه گذاری خواهد بود.

به گزارش کیتکو نیوز، در حالی که قیمت جهانی طلا در روزهای گذشته تحت تاثیر تقویت ارزش دلار آمریکا و بهره اوراق قرضه خزانه داری این کشور تا 1284 دلار در هر اونس نیز کاهش یافته بود ولی انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو و تنش های سیاسی در روابط آمریکا و کره شمالی بار دیگر موجب شده است تا قیمت طلا به بالاتر از سطح حساس و روانی 1300 دلاری بازگردد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران استاندارد چارترد به سرمایه گذاران بین المللی توصیه می کنند که نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا را به دقت زیر نظر داشته باشند. بهترین فرصت برای خرید طلا در کوتاه مدت وقتی است که قیمت به 1250 دلار در هر اونس پولبک (بازگشت) کند.

این گزارش افزود: سه ماه دوم 2018 میلادی شاید ضعیف ترین عملکرد برای فلزات گرانبها به خصوص طلا باشد. بنابر این سرمایه گذاران باید از این فرصت برای خرید استفاده کنند.

این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه چهارم امسال به بیش از 1375 دلار خواهد رسید.

این بانک معتبر بین المللی بر این باور است که نوسانات ارزش دلار و بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا همچنان مهمترین عوامل موثر بر قیمت جهانی طلا خواهد بود. تنش های سیاسی در خاورمیانه و شبه جزیره کره، نگرانی ها نسبت به تنش های تجاری بین آمریکا و چین نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد