اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
شورای جهانی طلا خبر داد:23

تولید و عرضه جهانی طلا تا 30 سال آینده با چالش جدی روبرو می شود

سایت طلا : شورای جهانی طلا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که افزایش تولید و عرضه جهانی طلا تا 30 سال آینده با چالش ها و اختلالات زیادی مواجه خواهد بود.

به گزارش کیتکو نیوز، شورای جهانی طلا هشدار داده است که افت اکتشافات و افزایش هزینه های تولید موجب خواهد شد تا عرضه جهانی طلا تا 30 سال آینده با چالش های مهمی همراه شود.

بر اساس این گزارش شورای جهانی طلا در این گزارش که موسوم به گلد 2048 بوده افزود: افزایش هزینه های تولید در معادن طی 30 سال آینده موجب خواهد شد تا تولید طلا با افت چشمگیری روبرو شود. از سوی دیگر اکتشافات جدید در زمینه معادن طلا با محدودیت زیادی روبرو شده است.

موسسه متال فوکوس نیز اعلام کرده است که میزان ذخایر طلای معادن طلا تا پایان سال 2016 میلادی به 55 تن متر رسیده است. اگر شرکت های معدنی جهان با حداکثر ظرفیت خود مشغول به تولید باشند، این ذخایر برای تولید 15 سال آینده کافی خواهد بود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، قیمت های کنونی طلا به هیچ وجه برای اکتشاف و بهره برداری از معادن جدید قابل توجیه از نظر اقتصادی نیست. بهره برداری از معادن جدید طلا نیازمند افزایش قیمت این فلز گرانبها تا 1500 دلار در هر اونس است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد