اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی: 10

انتشار متن مذاکرات فدرال رزرو آمریکا تاثیر مهمی بر قیمت طلا دارد

سایت طلا : تحلیلگران بازارهای بین المللی بر این باورند که انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی خواهد داشت.

به گزارش کیتکو نیوز، فدرال رزرو آمریکا قصد دارد چهارشنبه متن مذاکرات نشست ماه می را منتشر کند.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا می تواند عامل مهمی برای نوسانات ارزش دلار و قیمت کالاهای راهبردی به خصوص طلا باشد.

متن این مذاکرات نشان خواهد داد که فدرال رزرو تا چه حد نگران افزایش فشارهای تورمی در اقتصاد آمریکا است و احتمال افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده چقدر خواهد بود.

این در شرایطی است که برخی مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا همچنان بر این باورند که بانک مرکزی این کشور امسال 2 یا 3 بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

فدرال رزرو آمریکا در نشست ماه می تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

برخی تحلیلگران بازارهای بین المللی بر این باورند که سطح حمایتی معتبر قیمت طلا در کوتاه مدت 1265 دلار خواهد بود و اگر طلا نتواند سطح حمایتی 1280 دلاری را حفظ کند به زودی تا 1265 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد