اونس طلا2382.25
مظنه16,631,000
18 گرم3,839,200
ارزش سکه37,469,643
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,800,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

بی‌تفاوتی اوپک به موضوع تحریم نفتی ایران/ موضوعات مهمتری هست

وزیر انرژی امارات متحده عربی اعلام کرد: اوپک در نشست آینده بیش از آنکه به تأثیر تحریم ها علیه ایران بپردازد تلاش خواهد کرد تا سطح دقیق ذخایر نفت را تعیین کند.

رویترز، اوپک در نشست آینده بیش از آنکه به تأثیر تحریم ها علیه ایران بپردازد تلاش خواهد کرد تا سطح دقیق ذخایر نفت را تعیین کند.

بر اساس این گزارش هفته گذشته دونالاد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد از برجام خارج می‌شود، این توافق در سال ۲۰۱۵ بین ایران و ۵ کشور دیگر انجام شده بود.

سهیل بن محمد المزروعی، وزیر انرژی امارات متحده اعلام کرد که این دستور کار ما در نشست آتی نیست، ما بیشتر روی این مسئله متمرکز خواهیم شد که سطح مناسب ذخایر چه میزان باشد و ما چگونه می‌توانیم با کشورهای عضو اوپک و غیر اوپک در طولانی‌مدت همکاری داشته باشیم.

اوپک با هدف طرح کاهش تولید به دنبال این است تا میزان ذخایر کشورهای صنعتی را به میانگین ۵ سال گذشته برساند و معتقد است این سطح می‌تواند به نفع بازار نفت باشد.

قیمت نفت که امسال به دنبال اجرای طرح کاهش تولید نفت افزایش یافت، تولیدکنندگان احتمال می‌دهند که در صورتی که ایران تحریم نفتی شود، فشار بر روی تولید بیشتر خواهد شد.

اوپک قرار است نشستی را در ماه ژوئن برای تنظیم سیاست‌های کشورهای عضو اوپک و غیراوپک برگزار کند.

مزروعی گفته است دلیلی وجود ندارد که ما نگران عرضه باشیم و این نخستین باری نیست که اعضای اوپک با چنین وضعیتی مواجه می‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد