اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
125

بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را تغییر نداد/ سایه سنگین برگزیت احساس می شود

سایت طلا : بانک مرکزی انگلیس در حالی در پایان نشست روز پنجشنبه خود نرخ بهره را تغییر نداده است که سایه سنگین خروج از اتحادیه اروپا به شدت اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش اینوستینگ، بانک مرکزی انگلیس در حالی نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است که انتشار آمارهای ضعیف و ناامید کننده اقتصادی طی هفته های اخیر، اتخاذ چنین تصمیمی را چندان دور از تصور نکرده بود.

بر اساس این گزارش کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس بر سر حفظ نرخ بهره در سطح 0.5 درصدی اختلاف نظر داشته اند و 2 نفر از آنها خواستار افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره بودند.

بانک مرکزی انگلیس همچنین موافقت کرده است تا برنامه خرید اوراق قرضه همچنان ادامه یابد. اقتصاد انگلیس در سه ماه نخست 2018 میلادی تا مرز رکود پیش رفته است و رشد تولید ناخالص داخلی در این مدت به کمتر از 0.1 درصد رسیده است.

آمارهای هفته گذشته نشان می دهد که فعالیت بخش خصوصی کمتر از حد انتظارات اولیه با رشد و رونق روبرو شده است. فعالیت بخش خصوصی در ماه مارس نیز با افت شدیدی همراه بود.

این در شرایطی است که بانک مرکزی انگلیس رشد اقتصادی 1.75 درصدی را برای سال 2018 پیش بینی کرده است.

مارک کارنی رئیس بانک مرکزی انگلیس نیز گفت: چشم انداز اقتصادی بریتانیا تحت تاثیر نگرانی های مربوط به خروج از اتحادیه اروپا قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد