اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
123

بانک مرکزی اروپا امسال برنامه خرید اوراق قرضه را متوقف می کند

سایت طلا : یک مقام ارشد بانک مرکزی اروپا از احتمال متوقف شدن برنامه خرید اوراق قرضه از سوی این بانک تا پایان سال 2018 میلادی خبر داده است.

به گزارش رویترز، ویتاس واسیلیوسکاس از سیاستگذاران ارشد بانک مرکزی اروپا در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی گفت: افت رشد اقتصادی منطقه یورو طی ماه های اخیر چشمگیر نبوده و بانک مرکزی اروپا هنوز می تواند برنامه خرید اوراق قرضه را تا پایان امسال متوقف کند.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: پایان دادن به برنامه خرید دارایی ها و اوراق قرضه تا پایان امسال، یک سناریوی واقعی و مناسب از نظر من خواهد بود. چشم انداز رشد اقتصادی و تورم این اجازه را به ما خواهد داد تا برنامه خرید اوراق قرضه را متوقف کنیم.

این مقام ارشد بانک مرکزی اروپا اظهار داشت: پیش بینی بازارهای بین المللی برای افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا 6 تا 9 ماه بعد از پایان برنامه خرید اوراق قرضه، کاملا منطقی و مناسب است.

وی پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی منطقه یورو طی ماه های آینده روندی صعودی خواهد داشت. تازه ترین آمارهای اقتصادی منطقه یورو نشان می دهد که رشد اقتصادی کشورهای عضو یورو طی ماه های اخیر با کاهش همراه بوده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد