اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو:115

فدرال رزرو باید مسیر افزایش تدریجی نرخ بهره را ادامه دهد

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو بر این باور است که بانک مرکزی آمریکا باید در شرایط کنونی مسیر افزایش تدریجی نرخ بهره را ادامه دهد.

به گزارش رویترز، جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو تاکید کرد: فدرال رزرو باید نرخ بهره را به صورت تدریجی افزایش دهد چرا که به نظر من هیچ گونه افزایش سریعی در نرخ تورم آمریکا نخواهیم داشت.

بر اساس این گزارش وی افزود: گرچه نرخ تورم آمریکا در حال حرکت به سوی هدف 2 درصدی مورد نظر فدرال رزرو است ولی نباید برای افزایش نرخ بهره عجله ای داشته باشیم و فدرال رزرو باید مسیر افزایش تدریجی نرخ بهره را ادامه دهد. بعید به نظر می رسد که نرخ تورم آمریکا طی ماه های آینده با افزایش چشمگیری روبرو شود.

ویلیامز قرار است در ماه ژوئن رسما ریاست فدرال رزرو نیویورک را بر عهده بگیرد. تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که نرخ تورم آمریکا طی ماه آوریل با افزایش نسبی روبرو شده است.

وی گفت: افزایش سریع نرخ بهره می تواند به ضرر رشد و رونق اقتصادی باشد. به نظر من این مساله مهم است که فدرال رزرو همچنان بر هدف خود برای دستیابی به نرخ تورم 2 درصدی پافشاری کند.

تازه ترین آمارهای وزارت کار آمریکا نشان می دهد که نرخ بیکاری این کشور طی ماه اوریل به کمتر از 3.9 درصد رسیده است.

نشست آتی فدرال رزرو قرار است 12 و 13 ژوئن برگزار شود. گمانه زنی ها نشان می دهد که فدرال رزرو قصد دارد در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد