اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کوچ دلال‌های ارز به پس‌کوچه‌های فردوسی/نیروهای انتظامی تعدادی را دستگیر کردند

بازار غیررسمی ارز در حالی امروز به فعالیت خود ادامه داد که حرف تمام دلال‌ها و فعالان این بازار به صحبت‌های امشب رئیس جمهور آمریکا ختم می‌شود.

آنطور که اعلام شده، بناست امشب رئیس جمهور آمریکا درباره ماندن یا نماندن این کشور در برجام تصمیم نهایی خود را اعلام کند. همین موضوع موجب شده تا بسیاری از بازارهای مهم تحت تاثیر تصمیم‌ آمریکا قرار بگیرند.

بازار ارز مهمترین بازاری است که از چند ماه قبل به پیشواز سخنان ترامپ رفته و با پیش‌بینی ماندن یا نماندن ترامپ در برجام، هر روز رکورد جدیدی را به ثبت می‌رساند.

در روز جاری و با نزدیک شدن به ساعات پایانی بازار تجمع دلال‌ها در خیابان فردوسی بار دیگر شدت گرفته، این در حالی است که از دقایقی قبل نیروی انتظامی حضور گسترده‌ای در خیابان فردوسی داشته است؛ دلال‌های بازار ارز در کوچه پس کوچه‌های خیابان فردوسی تجمع‌های گسترده‌ای را شکل داده‌اند؛ خودشان می‌گویند به خاطر تصمیم امشب ترامپ اینجا جمع شده‌ایم.

خریداران دلار در بازار آزاد با وجود قاچاق اعلام شدن معاملات در این بازار باز هم به خیابان فردوسی آمده‌اند و می‌گویند برای تامین نیازمان چاره‌ای نداریم جز اینکه به سراغ دلا‌ل‌ها بیاییم؛‌ دلال‌ها هم البته می‌گویند پای ثابت معاملاتشان این روزها مردم عادی هستند که یا برای مسافرت یا برای پس‌انداز نسبت به خرید دلار اقدام می‌کنند.

گسترش تجمع دلال‌ها در خیابان فردوسی موجب شده تا بار دیگر فضای بازار امنیتی شود و ماموران نیروی انتظامی با لباس شخصی در بین دلال‌ها رفته و تعدادی از آنها را دستگیر کرده‌اند.

در بازار آزاد امروز هر یورو حداکثر تا 8 هزار تومان و دلار قاچاق تا 6500 تومان خرید و فروش می‌شود. البته این در حالیست که دولت نرخ رسمی دلار را 4200 تومان می‌داند و معامله در قیمتی غیر از این رقم را قاچاق اعلام کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد