اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
61/62

از رویدادهای مهم اقتصادی هفته آینده چه خبر؟

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که بازارهای بین المللی طی روزهای آینده به شدت تحت تاثیر نشست فدرال رزرو آمریکا و آمارهای اشتغال این کشور در ماه آوریل قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، انتشار آمارهای مربوط به درآمد شرکت اپل ، نشست مهم فدرال رزرو و انتشار آمارهای اشتغال آوریل در روز جمعه از مهمترین رویدادهای هفته پیش رو خواهد بود.

بر اساس این گزارش مذاکرات تجاری آمریکا و چین طی روزهای آتی نیز می تواند توجه اکثر سرمایه گذاران بین المللی را جلب کند. استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا و سایر مقام های این کشور قرار است به چین سفر کنند.

بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو در نشست آتی خود نرخ بهره را تغییر دهد. نتایج این نشست قرار است چهارشنبه اعلام شود.

بسیاری از اقتصادانان بر این باورند که فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

آمارهای اشتغال آمریکا در ماه آوریل قرار است جمعه منتشر شود. پیش بینی می شود اقتصاد آمریکا در ماه آوریل 185 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم در ماه مارس به 103 هزار فرصت شغلی رسیده است.

پیش بینی می شود دستمزدها نیز در این مد ت با رشد 0.2 درصدی روبرو شده است. سایر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا نیز طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

یک پنجم شرکت های بزرگ وال استریت قرار است طی روزهای آینده گزارش درامد و سود خود را منتشر کنند که بیشترین تمرکز بر روی شرکت اپل است.

منطقه یورو نیز روز پنجشنبه آمارهای تورم را منتشر خواهد کرد. پیش بینی ها نشان می دهد که نرخ تورم منطقه یورو طی ماه آوریل با رشد 1.3 درصدی روبرو شده است. این رقم در ماه مارس نیز به 1.3 درصد رسیده بود.

منطقه یورو همچنین آمارهای رشد اقتصادی کشورهای اروپایی در سه ماه نخست 2018 را منتشر خواهد کرد.

بریتانیا نیز آمارهای مربوط به تولیدات صنعتی در ماه آوریل را اعلام می کند. این آمارها سه شنبه منتشر خواهد شد. روز چهار شنبه نیز آمارهای بخش مسکن و روز پنجشنبه نیز آمارهای بخش خدمات اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد