اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
41/42

پیش بینی موسسه سرمایه گذاری مورنبیلد درباره قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین پیش بینی موسسه سرمایه گذاری مورنبیلد نشان می دهد که قیمت جهانی طلا تا سال 2019 میلادی به بیش از 1400 دلار خواهد رسید.

به گزارش کیتکو نیوز، در حالی که با نزدیک شدن به فصل تابستان به نظر می رسد تقاضای جهانی طلا با افت نسبی روبرو خواهد شد ولی یک موسسه تحقیقات سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس طلا در سال 2019 میلادی به بیش از 1400 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، پس از آنکه قیمت جهانی طلا در سه ماه نخست عملکرد مثبتی را از خود نشان داد، موسسه تحقیقات سرمایه گذاری مورنبیلد پیش بینی خود نسبت به قیمت جهانی طلا را افزایش داده است.

تحلیلگران این موسسه معتقدند که افزایش فشارهای تورمی و کاهش ارزش دلار آمریکا می تواند موجب شود تا قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به بیش از 1386 دلار برسد. در این صورت میانگین قیمت هر اونس طلا امسال به 1355 دلار خواهد رسید.

میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2019 میلادی نیز به بیش از 1421 دلار می رسد.در صورت تشدید تنش های سیاسی در عرصه بین المللی، قیمت طلا تا پایان امسال به 1400 دلار خواهد رسید.

به نظر می رسد افزایش بدهی های آمریکا در نهایت به ضرر ارزش دلار خواهد بود. کاهش ارزش دلار یکی از دلایل اصلی برای افزایش قیمت جهانی طلا خواهد بود.

دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرده است که کسری بودجه این کشور نیز در سال 2020 میلادی به بیش از یک تریلیون دلار خواهد رسید. این رقم در سال 2019 میلادی نیز به 981 میلیارد دلار می رسد.

از سوی دیگر رشد فزاینده بدهی های آمریکا مانع از افزایش سریع نرخ بهره فدرال رزرو خواهد شد و این عامل نیز می تواند در افزایش قیمت جهانی طلا موثر باشد.

از سوی دیگر تشدید تنش های تجاری و سیاسی در عرصه بین المللی نیز می تواند تاثیر مهمی بر افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد