اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
34/35

رئیس بانک مرکزی چین: ساختارهای اقتصادی چین کاملا مستحکم است

سایت طلا : رئیس بانک مرکزی چین بر این باور است که ساختاری اقتصادی این کشور همچنان مستحکم و قوی است و پکن ابزارهای سیاستی کافی را برای محافظت در برابر ریسک های سیستماتیک در اختیار دارد.

به گزارش رویترز، "یی گانگ" رئیس بانک مرکزی چین تاکید کرد: ساختارهای اقتصادی چین مستحکم است و این کشور ابزارهای سیاستی کافی را برای محافظت در برابر ریسک های سیستماتیک دارد.

وی در ادامه افزود: در سال 2017 میلادی، نرخ نفوذ بخش غیر مالی چین با افزایش اندکی روبرو شده است، نرخ نفوذ شرکت های حقوقی نسبتا کاهش یافته و نفوذ در بهش مالی تحت کنترل درآمده است.

وی این اظهارات را در نشست سالیانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن بیان کرده است.

پکن مهار ریسک های مالی را یکی از مهمترین اولویت های خود تعیین کرده است، آن هم در شرایطی که صندوق بین المللی پول اعلام کرده است که رشد فزاینده بدهی ها، اقتصاد چین را در یک روند خطرناک و بی ثبات قرار داده است.

رئیس بانک مرکزی چین بار دیگر بر تلاش این کشور برای اتخاذ تدابیر ویژه با هدف باز کردن بخش مالی تاکید کرد و گفت: این تدابیر یا طی ماه های آینده و یا تا پایان امسال اجرا خواهد شد.

نشست واشنگتن در شرایطی برگزار شده است که ایالات متحده تهدید به اعمال تعرفه 150 میلیارد دلاری علیه واردات چین کرده است تا پکن را مجبور به تغییر در سیاست های صنعتی نماید.

استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا روز شنبه گفته است که احتمالا به چین سفر خواهد کرد. این اقدام احتمالا می تواند به کاهش تنش ها بین دو ابرقدرت اقتصادی جهان کمک کند.

رئیس بانک مرکزی چین در این باره گفت: چین به حمایت از چند جانبه گرایی ادامه خواهد داد و آماده است تا به همکاری و مذاکره ادامه دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد