اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه اف ایکس تی ام:160

نگرانی های ژئوپلیتیک مانع از کاهش شدید قیمت طلا خواهد شد

سایت طلا : یک تحلیلگر ارشد بین المللی بر این باور است که تنش ها و نگرانی های ژئوپلیتیک اجازه نخواهد داد تا قیمت جهانی طلا با افت شدیدی روبرو شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اسکراپ رجیستر، لوکمن اوتونگا تحلیلگر برجسته موسسه اف ایکس تی ام تاکید کرد: گرچه طلا با فشار ناشی از افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده روبرو است ولی در عین حال نگرانی های سیاسی در عرصه بین المللی قیمت طلا را تقویت می کند.

بر اساس این گزارش انتشار متن مذاکرات نشست مارس فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش نسبی قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است.

متن مذاکرات نشست فدرال رزرو نشان می دهد که سیاستگذاران پولی آمریکا تمایل زیادی برای افزایش سریعتر نرخ بهره طی ماه های آینده دارند و این مساله موجب تقویت ارزش دلار شده است.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: هرگونه کاهش قیمت طلا در شرایط کنونی محدود خواهد بود. با توجه به ریسک های سیاسی در روابط آمریکا و روسیه و نگرانی های مربوط به جنگ تجاری بین آمریکا و چین، قیمت طلا تقویت خواهد شد.

در شرایط کنونی سطح مقاومتی قیمت طلا در ابتدا 1340 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1360 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد